Lietuvos Raudonasis Kryžius pataria

Jei jaučiate nerimą:

  • Teikime pirmenybę oficialiems informacijos kanalams.
  • Pasirinkime du dienos momentus, kai atnaujinsime informaciją apie situaciją.
  • Išlaikykime rutiną, kiek tik įmanoma.
  • Užsiimkime fizine veikla. Susikaupusios įtampos "išveikimas judėjimu" padeda geriau miegoti naktį.
  • Pasidalinkime savo susirūpinimu, sunkumais ir jausmais su tais, kuriais pasitikime
  • Užsiimkime veiklomis, kurios padeda atsipalaiduoti: meditacija, joga, skaitymas ir pan. 

Kaip apsisaugoti nuo viruso:

  1. Venkite, bet kokio fizinio kontakto su kitais žmonėmis;
  2. Jei būtinai turite išeiti į lauką, stenkitės išlaikyti 2 metrų atstumą nuo kitų žmonių;
  3. Dažnai plaukite rankas;
  4. Nelieskite akių, nosies, burnos;
  5. Jei esate vyresnis (-ė) nei 60 metų, stenkitės neiti iš namų karantino metu. Jei Jums reikia maisto produktų ar vaistų, kreipkitės į jaunesnius žmonės, kad jie parūpintų Jums reikalingų produktų;
  6. Jei jaučiate nerimą ar turite klausimų, galite skambinti senjorų palaikymo karštąja linija Vilniuje 1664. Ten budi ir mūsų savanoriai.
  7. Jei pajutote į gripą panašius simptomus, skambinkite numeriu 1808.  (pasireiškus gripui būdingiems ligos simptomams – karščiavimui, kosuliui, gerklės skausmui ar apsunkintam kvėpavimui – po kelionės į užsienio šalis ar po kontakto su tikėtinu koronaviruso nešiotoju; norint pasikonsultuoti, kilus klausimų) – visą parą, visoje Lietuvoje, nemokamai.